Olen ymmärtänyt, että teillä on vanhoja sanomalehtiä luettavissa mikrokorteilta, joten onko mahdollista löytää esim. Helsingin sanomien 26.6.1941 numero sekä…

Kysytty

Olen ymmärtänyt, että teillä on vanhoja sanomalehtiä luettavissa mikrokorteilta, joten onko mahdollista löytää esim. Helsingin sanomien 26.6.1941 numero sekä tulostaa / kopioida se itselleen? Käykö se noin vain ja mitä maksaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston pääkirjastossa Itä-Pasilassa ( os. Rautatieläisenk.8) sijaitsevat vanhojen lehtivuosikertojen mikrofilmit. Kopiot niistä maksavat 5 mk/kpl. Puhelin 09-31085426.