Olen varannut kirjan Turun kirjastosta, olen sijalla 17, ja kysymykseni on että tuleeko mulle jokin viesti että kirja on nyt noudettavissa?

Kysytty

Hei!
Olen varannut kirjan Turun kirjastosta, olen sijalla 17, ja kysymykseni on että tuleeko mulle jokin viesti että kirja on nyt noudettavissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaski-kirjastojen varausjärjestelmästä lähetetään noutoilmoitus asiakkaalle hänen toivomallaan tavalla joko tekstiviestillä, sähköpostitse tai kirjepostina. Nopeiten viestin saa tietysti sähköisesti. Varausta pidetään viikko ja noutamatta jättämisestä laskutetaan 2 € sakkomaksu.