Otsikko
Olen unohtanut, missä neulekirjassa olen nähnyt ohjeen, joka oli otsikoitu nimellä "Raanutyyliset sukat". Sukista esiteltiin kaksi värivaihtoehtoa, ja ohjeen…

Kysytty

Olen unohtanut, missä neulekirjassa olen nähnyt ohjeen, joka oli otsikoitu nimellä "Raanutyyliset sukat". Sukista esiteltiin kaksi värivaihtoehtoa, ja ohjeen lanka oli jotain muuta kuin Novitaa. Kirja oli suomenkielinen, eikä ollut käännöskirja. Veikkaisin julkaisuvuotta 2010- 2019 väliltä, sillä tiedän selanneeni sitä 2019 ja siitä jäi uudehkon kirjan mielikuva. Olen mielestäni käynyt läpi kaikki suomalaiset sukkakirjat mitä on, mutta tätä ei vain löydy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Raanusta inspiraationsa ovat saaneet ainakin kirjan Villasukkia Strömsöstä (Esselström ym. 2019, s.55) Hiljuska-sukat.