Olen työ- ja elinkeinoministeriön edustajana järjestämässä yhdessä Unkarin vastaavan ministeriön sekä Suomen Unkarin suurlähetystön kanssa Suomi-päivää…

Kysytty

Hei,
Olen työ- ja elinkeinoministeriön edustajana järjestämässä yhdessä Unkarin vastaavan ministeriön sekä Suomen Unkarin suurlähetystön kanssa Suomi-päivää Budapestissa 28.11. Tilaisuus kestää klo 10-17 ja siksi ajaksi tarvittaisiin tilaisuuteen taustamusiikiksi suomalaista musiikkia. Musiikki voisi edustaa erilaisia tyylejä, mm. klassinen (esim. kuoromusiikkia), pop, kansanmusiikki (modernia sellaista) jne.

Voisitteko suositella minulle listaa musiikki CD:istä, jotka voisin varata kirjastosta ja ottaa mukaani Unkariin (lähden 27.11. aamulla). Unkarin viranomaiset ovat luvanneet maksaa tekijänoikeusmaksut musiikista, sillä tilaisuus on yleisölle avoin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rikhardinkadun kirjaston musiikkiosaston virkailija on luvannut tehdä kymmenen CD:n paketin suomalaista musiikkia. Voit hakea levyt kirjaston lainaustoimistosta torstai-aamusta(19.11.) alkaen omalla nimelläsi. Kirjasto avautuu klo 10. Mikäli haluat pakettiin täydennystä, käy musiikkiosastolla, joka sijaitsee lähellä lainaustoimistoa. Rikhardinkadun kirjaston musiikkiosaston puhelinnumero on 09-31085713.