Olen tuolta plussan kautta etsinyt Jorge Morelin nuotteja kappaleeseen Prelude for Olga. En kuitenkaan löytänyt kaikista nuottikokonaisuuksista erittelyä…

27.12.2001

Hei, Olen tuolta plussan kautta etsinyt Jorge Morelin nuotteja kappaleeseen Prelude for Olga. En kuitenkaan löytänyt kaikista nuottikokonaisuuksista erittelyä. Voisitteko vahvistaa mistä kokoelmasta sen löytää, jotta voisin varata nuotit?

27.12.2001

Kysymäsi kappale on varsinaiselta nimeltään "Suite del Sur, prelude in memory of my wife Olga". Tätä tietoa kokonaisuudessaan ei valitettavasti näy oikeastaan missään muualla kuin painettuna itse nuotissa, joten ei ihme ettet tietoa löytänyt. Kappale tunnetaan kuitenkin yleisesti myös hakemallasi nimellä "Prelude for Olga", mutta sitäkään ei ole missään luetteloissa. Ainoa pääkaupunkiseudun kirjastoissa oleva nuotti on seuraava:

Tekijä: MOREL, JORGE
Nimeke: PRELUDIT,KITARA / MOREL
Aineistolaji: NUOTTI
Julkaisutiedot: CHORUS, 1987
Tunniste: 20525001
Kieli: UND
Espoon luokka: 78.65

Nuotti on saatavana Espoon pääkirjaston (Leppävaara, p.81657615) ja Tapiolan (p.81657302) kirjaston musiikkiosastoilta.