Olen tekemässä taloyhtiön suojelusuunnitelmaa. Mistä teoksesta löytäisin valmiin, virallisen pohjan suunnitelmalle tai edes listattuna ne asiat, mitkä…

Kysytty

Olen tekemässä taloyhtiön suojelusuunnitelmaa. Mistä teoksesta löytäisin valmiin, virallisen pohjan suunnitelmalle tai edes listattuna ne asiat, mitkä suojelusuunnitelmassa on lain mukaan oltava?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitatko pelastussuunnitelmaa, johon kirjataan toimintaohjeet erilaisten vaaratilanteiden varalta?

Ohjeita pelastussuunnitelman tekoon löytyy esim. Suomen Pelastusalan Keskusjärjestön internet-sivuilta osoitteesta
http://www.spek.fi/Suomeksi/Paloturvallisuus/Pelastussuunnitelma.iw3. Suunnitelma voi olla vapaamuotoinen, mutta valmis lomakekin löytyy em. sivun oikeanpuoleisista linkeistä.