Otsikko
Olen tekemässä opinnäytetyötä esteettömästä matkailusta. ( Mitä pitää ottaa huomioon liikuntarajoitteisten matkaa suunnitellessa yms.) Löytyisikö HML kaupungin…

Kysytty

Hei! Olen tekemässä opinnäytetyötä esteettömästä matkailusta. ( Mitä pitää ottaa huomioon liikuntarajoitteisten matkaa suunnitellessa yms.) Löytyisikö HML kaupungin kirjastosta jotakin edes vähän aiheeseen liittyvää teosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Hämeenlinnan kaupunginkirjastosta ei löydy teosta esteettömästä matkailusta, mutta lähiseudulta, Janakkalan pääkirjastosta löytyy teos Majoittuminen ja matkailu liikuntaesteisille Suomessa 2003. Jos kirjaa ei pääse Janakkalasta hakemaan, siihen voi tehdä seutuvarauksen (2,50 €), ja noutopaikaksi voi valita minkä tahansa Hämeenlinnan kirjastoista.
terv. Ulla Hämäläinen-Pelli