Löytyykö jostakin luettelo sotasurmista v.1922. Vankileireillä tai muualla kuolleista henkilöistä.

Kysytty

Löytyykö jostakin luettelo sotasurmista v.1922. Vankileireillä tai muualla kuolleista henkilöistä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valtioneuvosto asetti vuonna 1998 Totuuskomissioksi luonnehditun sotasurmaprojektin, joka jatkaa työtään vuoteen 2003. Sen tuloksia löytyy osoitteesta http://vesta.narc.fi/cgi-bin/db2www/sotasurmaetusivu/main
Täydellinen tämä luettelo ei ole ja puutteiden syistä löytyy myös tietoa edellämainitusta osoitteesta.