Kun epäilen tuttavani kuolleen, niin mistä saan tietoa? Hänen kännykkänsä on suljettu.

Kysytty

Kun epäilen tuttavani kuolleen, niin mistä saan tietoa? Hänen kännykkänsä on suljettu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit ainakin soittaa Väestörekisterikeskuksen osoitepalveluun ja kysyä tuttavastasi. Osoitepalvelussa kerrotaan, jos kysytty henkilö on kuollut. Jos tuttavallasi nimi on kovin yleinen, kannattaa varautua kertomaan tietoja mahdollisimman tarkasti. Puhelinnumero on maksullinen.

https://vrk.fi/osoitepalvelu