Olen tekemässä kylpyhuoneremonttia ja haluat lainat kirjastosta kirjan jossa neuvotaan tekninen toteutus (vesieristeet yms). Löytyykö Lappeenrannasta ja onko…

Kysytty

Olen tekemässä kylpyhuoneremonttia ja haluat lainat kirjastosta kirjan jossa neuvotaan tekninen toteutus (vesieristeet yms). Löytyykö Lappeenrannasta ja onko heti hyllyssä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällä hetkellä pääkirjaston hyllyssä on ainakin seuraavat kylyhuoneremonttia ja kosteudeneristystä käsittelevät kirjat:

- Kylpyhuoneen remontti, 2010.
- Suuri suomalainen Tee itse -käsikirja 1: Kylpyhuone : virikkeet, korjaukset, saneeraukset, 2005.
- Syversen, Fred-Erik: Kaakelit ja klinkkerit : materiaalit, suunnittelu, työohjeet, 2003
- Rakennusten veden- ja kosteudeneristysohjeet, 2009.
- Suuri suomalainen Tee itse -käsikirja 21: Eristys ja ilmanvaihto : virikkeet, korjaukset, saneeraukset, 2007
- Talonrakentajan käsikirja. 9: Vedeneristys- ja laatoitustyöt, 2007.

Kirjat ovat hyllyluokassa 66.4 ja 66.3.

0 ääntä

Kommentit

Tulevaisuudessa kylpyhuoneremonttia suunnittelevien kannattaa muistaa hyödyntää myös kaupallisten toimijoiden tarjoamat ilmaiset vinkit. Palveluntarjoajien ja kauppojen verkkosivuilta löytyy nykyisin paljon ajantasaisia ohjeita muun muassa tekniseen toteutukseen sekä materiaalivalintoihin. Esim. https://www.k-rauta.fi/inspiraatio-ja-ohjeet/kylpyhuoneremontti/valoa-j… ja https://www.hartman.fi/fi/kylpyhuone-ja-sauna/kylpyhuonekalusteet-ja-wc…

Kunhan muistaa käyttää omaa harkintaa, voi näistä sisällöistä saada paljon hyvää tietoa tekemisen tueksi.