Olen tekemässä äidinkielen runoesitelmää ja tarvitsisin apua. Olisiko teillä tietoa minä vuonna Hannu Salakan yksi nimetön runo on julkaistu ja missä…

Kysytty

Olen tekemässä äidinkielen runoesitelmää ja tarvitsisin apua. Olisiko teillä tietoa minä vuonna Hannu Salakan yksi nimetön runo on julkaistu ja missä runokokoelmassa? Runo alkaa näin: Jos kesällä asiat olisivat hyvin...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäsi Hannu Salakan (1955 - 2003) nimeämätön runo, joka alkaa rivillä "Jos kesällä asiat olisivat hyvin..." julkaistiin ensimmäisen kerran vuonna 1989 kokoelmassa Niin joudun kauas tulevaisuuteen (Otava).

Runoteos on lainattavissa Helmet-kirjastojen kokoelmissa. Helmet-haulla voit tarkistaa teoksen saatavuuden.

Saat runon sähköpostiisi.

Salakka, Hannu: Niin joudun kauas tulevaisuuteen (1989, Otava).
https://fennica.linneanet.fi/vwebv/searchBasic