Otsikko
Olen tehnyt kirjavarauksen helmetin kautta netissä. Noutokirjastoksi valitsin Paloheinän kirjaston Helsingissä. Silloin kirjasto ei vielä ollut remontissa. Nyt…

Kysytty

Hei,
Olen tehnyt kirjavarauksen helmetin kautta netissä. Noutokirjastoksi valitsin Paloheinän kirjaston Helsingissä. Silloin kirjasto ei vielä ollut remontissa. Nyt Paloheinä on suljettu ja pyytämäni kirja on matkalla. Minne kirja toimitetaan?

Vastaus

Vastattu

Paloheinän kirjaston sivulla asiakkaita on neuvottu vaihtamaan itse varausten noutopaikka haluamaansa kirjastoon (lähimmät Maunula, Oulunkylä ja Pukinmäki). Jos tuo vaihtaminen ei syystä tai toisesta ole onnistunut ja varaus on lähtenyt matkalle Paloheinään, kannattaa varaus perua ja tehdä uudestaan. Paloheinään matkalla olevat varaukset odottavat kuljetusta, kunnes kirjasto avataan.

Paloheinän kirjasto https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Paloheinan_kirjasto/Juttuja_kirjastosta/Paloheinan_kirjasto_remonttiin_7102019(194776)