Olen tehnyt kaukotilauksen missä ne näkyy kuin omin tiedoihin ei näy. olen myös tehnyt viime kuussa kaukolainan pyyntö enkä ole saanut niitä

Kysytty

Olen tehnyt kaukotilauksen missä ne näkyy kuin omin tiedoihin ei näy. olen myös tehnyt viime kuussa kaukolainan pyyntö enkä ole saanut niitä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaukolainat ja kaukolainatilaukset eivät näy HelMetin kautta asiakkaan omissa tiedoissa, koska ne tilataan ja lainataan eri järjestelmällä. Sinun kannattaa kysyä kaukolainatilaustesi tilannetta suoraan oman kaupunginkirjastosi kaukopalvelusta. Tässä yhteystiedot:
http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kaukopalvelu/Kaukopalv…