Otsikko
Olen suuri kirjojen ystävä ja riemastuin tästä Helmet-lukuhaasteesta. Kunnes huomasin, että siellä oli kohdassa 27: Kirjaa on suositellut toinen…

Kysytty

Hei!

Olen suuri kirjojen ystävä ja riemastuin tästä Helmet-lukuhaasteesta. Kunnes huomasin, että siellä oli kohdassa 27: Kirjaa on suositellut toinen lukuhaasteeseen osallistuja.
Eli henkilö, jonka kommentti löytyy facebookista. En ole kyseisessä palvelussa enkä halua hyväksyä sen ehtoja.
Onko muuta tapaa saada näitä vinkkejä? Kirjasto kertoi että heillä on viikolla 27 esillä muiden vinkkejä. Mutta jos niistä vinkeistä ei löydy itselle sopivaa?
Harmi jos haaste pitää keskeyttää sen takia että ei ole somessa.

Vastaus

Vastattu

Lukuvinkkejä Helmet-lukuhaasteen eri haastekohtiin, kuten tähän kyseiseen haastekohtaan, voi löytää esimerkiksi kirjallisuusaiheisista blogeista.

Monet bloginpitäjät osallistuvat lukuhaasteeseen ja antavat vinkkejä eri haastekohtiin. Vielä tosin ei välttämättä löydy juuri tähän kohtaan vinkkejä mutta blogit päivittyvät suht tiheään.

Hyviä ja kiinnostavia kirjablogeja löytyy useita mutta esimerkiksi blogit Hemulin kirjahylly, Sivumerkkejä, ja Kirjoihin kadonnut osallistuvat tämän vuoden lukuhaasteeseen.