Otsikko
Olen sellaista kappaletta etsinyt, en ole löytänyt mistään mutta kappale on jostain vuodelta 1989 kotimainen kappale joka menee näin: Auringossa makaan…

Kysytty

Olen sellaista kappaletta etsinyt, en ole löytänyt mistään mutta kappale on jostain vuodelta 1989 kotimainen kappale joka menee näin:

Auringossa makaan rantakalliolla
edessäni lipuu optimistijolla
Ne veivät multa talon
Nyt kotini on tie
Mut ei ne multa aurinkoa vie

On elämä hunningolla
vaan rantakalliolla
helppoa on olla optimistinen

Enempää en muistakaan. Olen yrittänyt googlettaa mutta en ole löytänyt.

Vastaus

Vastattu

Hannu Seppäsen säveltämä, sanoittama ja esittämä "Rantakalliolla" alkaa: "Auringossa lojun rantakalliolla edessäni lipuu optimistijolla". Kappale sisältyy esimerkiksi Hannu Seppäsen cd-levylle "Rahan takia" (Hanuri & Hattu, 1992).