Otsikko
Olen saanut ilmoituksen, että seuraava viime vuonna lainaamani eos on palauttamatta: Thumbnail Tonttu lähti matkaan / [Toim.] Riina Salo, Inkeri Simola…

Kysytty

Hei!

Olen saanut ilmoituksen, että seuraava viime vuonna lainaamani eos on palauttamatta:
Thumbnail
Tonttu lähti matkaan / [Toim.] Riina Salo, Inkeri Simola Isakson ; Nuottigrafiikka Timo Leskelä
Nuotti | WSOY | c1999
Olen kyllä palauttanut kyseisen teoksen viime vuoden puolella ennen joulua jo Saunalahden kirjastoon Espoossa.

Voitteko tarkistaa vielä, josko teos löytyisi sieltä.
Ystävällisin terveisin
Pia Tarkkonen
Espoo

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tutkin asiaa ja palaan siihen sähköpostiviestillä lähipäivinä.