Olen pitkään etsinyt seuraavia nuotteja, vain yksityiskäyttöön, harjoituskappaleiksi. En ole onnistunut niitä vielä löytämään. Saisinko apua? Pikku syntinen …

Kysytty

Moi!

Olen pitkään etsinyt seuraavia nuotteja, vain yksityiskäyttöön, harjoituskappaleiksi. En ole onnistunut niitä vielä löytämään.

Saisinko apua?

Pikku syntinen (valssi) (G.Malmsten / G.Malmsten / P.Lasanen)Manus, ilmeisesti järjestys on: säveltäjä / sanoittaja / sovittaja, mm. Esko Rahkonen on tämän levyttänyt.

Lumottu puutarha (valssi) (Vale Tynys, taitaa olla Valto Tynnilä / Veikko Virmajoki / Pekka Hartonen - Kalervo Korlin)Manus. Esittäjänä on Solistiyhtye Suomi LP:llä Lavatanssit, luultavasti myös Dallape on sen aikoinaan esittänyt.

Muisteloissa (valssi) (E.Sipponen / V.Tuomi / L.Lahtinen)Manus. Esittäjänä on Oiva Lampinen yhtyeineen LP:llä Potretti.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Georg Malmsténin säveltämä ja sanoittama "Pikku syntinen" löytyy seuraavista nuoteista:

Ahvenainen, Veikko: Harmonikat soimaan, osa 18 (nuotinnos harmonikalle, sointumerkit, sanat, alkusanat: "Mä kerran kadulla kaupungin")

Ohjelmistoa kaksiriviselle harmonikalle / koonnut Raimo Urpilainen (melodia, sointumerkit)

Rientolan kaksirivisten soitteita / koonnut Toivo Sundqvist (melodia, sointumerkit)

Valssin "Lumottu puutarha" on säveltänyt Vale Tynys (eli Valto Tynnilä) ja sanoittanut Veikko Virmajoki (eli Arvo Kalliola). Se alkaa: "Siell' on ruusut kuin yö". Nuotti löytyy nuottivihosta Viimeisiä levysäveleitä y.m. 16 (melodia, sanat).

Eino Sipposen säveltämän ja Leevi Lahtisen sanoittaman valssin "Muisteloissa" nuotti sisältyy nuottivihkoon Sipponen, Eino: Eino Sipposen sävelmistöä : tangot, valssit, laulut, humpat, jenkat (melodia, sointumerkit, sanat, alkusanat: "Pilvien päällä näin leijaillen").

5 ääntä

Kommentit

Minulla näyttäisi olevan kyseinen Sipposen nuottivihko.
Painettu 1975 Valkeakosken Kirjapaino OYssä
Siinä on Muisteloissa valssi ja paljon muuta.
Jos kiinnostaa niin yhteystieto alla

Edelleen löytyy Dallapén vanhoja nuottivihkoja 26 kpl, joista vanhin on nro 9 ja viimeinen nro 70.
Muistelisin että niistä löytyy Pikku syntiset ja vähän suurempiakin syntisiä :-)
Joutaisi myydä vaikka kaikki pois

Hei, näin vanhan ilmoituksesi 31.8.2018. Olen harrastaja soittaja ja kiinnostunut vanhoista dallape vihkoista. Vieläkö sulla niitä on ja oletko halukas myymään?
Jos niitä vielä on vastaatko ystävällisesti, jään odottamaan vastaustasi Ystävällisin terveisin Unto Meriläinen

Hei
Katselin Googlesta vanhaa ilmoitustanne(31.8.-18 ) vanhoista Dallape
nuottivihoista,onko vielä jäljellä No:t 10,16,17 jos löytyy
olisin kiinnostunut.