Otsikko
Olen palauttanut kymppikirjastoon sarjakuvakirjan jonka viivakoodi on 30091033878649. Silti se näkyy minulla lainattuna kirjana. Onko kirjastosetä pöllinyt sen…

Kysytty

Hei. Olen palauttanut kymppikirjastoon sarjakuvakirjan jonka viivakoodi on 30091033878649.
Silti se näkyy minulla lainattuna kirjana.

Onko kirjastosetä pöllinyt sen? Vai onko järjestelmä sekaisin?
En meinaan rupea korvaamaan kirjaa jonka olen palauttanut.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuskinpa kirjastosetä sitä pöllisi. Muita vaihtoehtoja kyllä on. Kirja on saattanut esimerkiksi pujahtaa hyllyn ilman, että sitä on käsitelty palautuksessa, tai se on muuten voinut joutua hukkateille. Asia selviää parhaiten, kun otat yhteyttä suoraan Kirjasto Kymppiin ja kysyt, löytyykö kirja jostakin. Täältä valtakunnallisen tietopalvelun kautta asian selvittely ei oikein onnistu. Tässä Kirjasto Kympin yhteystiedot:
http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kirjasto10/yhteystiedot/