Otsikko
Olen nähtävästi huono hakija, siispä käännyn puoleenne. Haluaisin käsiini ihmisen anatomian kirjan, jossa on termit suomeksi ja englanniksi. Kuvallinen tai…

Kysytty

Olen nähtävästi huono hakija, siispä käännyn puoleenne. Haluaisin käsiini ihmisen anatomian kirjan, jossa on termit suomeksi ja englanniksi. Kuvallinen tai kuvaton sanakirja. Löytyisikö Helmetistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmetistä löytyy yksi tällainen kirja: Ihminen läpikotaisin / [kuvat:] Maia Raitanen ; [teksti:] Walter Nienstedt (2005). Kirjassa on esittelynsä mukaan mukana latinan-, suomen-, englannin- ja ruotsinkielinen nimistö

http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1727572__Sanatomia*%20engl…