Olen nähnyt vihkosen, joka on satu. Sen nimi on Erään puun tarina tai Erään männyn tarina tms...Se on jaettu kaikkiin kirjastoihin olikohan se kirjan vai…

Kysytty

Olen nähnyt vihkosen, joka on satu. Sen nimi on Erään puun tarina tai Erään männyn tarina tms...Se on jaettu kaikkiin kirjastoihin olikohan se kirjan vai kirjaston vuonna??? Mistä sitä saisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjanen on Hannele Huovin ja Kristiina Louhen ihastuttava tarina nimeltään Mänty joka selvitti salaisuuksia. Se on julkaistu Jyväskylän kaupunginkirjaston satutuntien 50-vuotisen taipaleen kunniaksi.

Lainaan teosta saat pääkaupunkiseudunkin kirjastoista ( ks. tarkemmin mistä aineistotietokannasta osoitteessa http://www.helmet.fi ), ja Jyväskylän kaupunginkirjaston lastenosastolta voit kysellä omaa kappaletta. Yhteystiedot Jyväskylän kaupunginkirjasto
Keski-Suomen maakuntakirjasto
Vapaudenkatu 39-41
40100 Jyväskylä
p. 014-624444.