Otsikko
Olen muutamana viime päivänä katsonut Cusslerin kirjan Paholaisen portti saatavuutta, mutta äsken haku ilmoitti, ettei sellaista nimikettä löydy. Mihinkähän…

Kysytty

Hei,

olen muutamana viime päivänä katsonut Cusslerin kirjan Paholaisen portti saatavuutta, mutta äsken haku ilmoitti, ettei sellaista nimikettä löydy. Mihinkähän tieto kyseisestä kirjasta on kadonnut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja löytyy HelMet-haun kautta, ja se on saatavilla useista kirjastoista.

http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C|Rb2081206