21.3.2008

Olen monta kertaa uudelleen ja uudelleen yrittänyt saada tuon varausilmoituksen kännykkään mutta ei onnistu millään. Olen toiminut noiden alla olevaan ruutuun kopioimieni ohjeiden mukaan, mutta lähetettyäni tietoni pyydettyyn numeroon, saan vastauksen: Järjestelmävirhe, yritä myöhemmin uudelleen.

Olen kysynyt Elisan asiakaspalvelustakin mikä tässä mahtaa olla vikana ja sieltä sanottiin että vika täytyy olla kirjaston puolella.

Niin että miten saisin tämän palvelun kännykkääni?

26.3.2008
26.3.2008

Pahoittelemme vastauksen viivästymistä. Nyt ensimmäiseksi kannattaisi tarkistaa kirjastokortin tilanne, että rekisterin tiedot ovat varmasti oikein ja sähköpostiosoite on valittu postitusvaihtoehdoksi. Jos saan kirjastokortin numeron, voin tutkia asiaa tarkemmin. Mikäli vika ei löydy kirjastokortin tiedoista, asia saattaa vaatia vielä tarkempaa "teknistä" selvitystä.