Olen lukenut joskus pari kirjaa, joiden nimiä en muista enkä löytänyt kirjaston hakusivustoilta. Ensimmäinen on suomenkielinen kirja Amerikan halkijuoksusta…

Kysytty

Hei!
Olen lukenut joskus pari kirjaa, joiden nimiä en muista enkä löytänyt kirjaston hakusivustoilta.
Ensimmäinen on suomenkielinen kirja Amerikan halkijuoksusta kait 30-luvulla. Siellä oli suomalaisia juoksijoita.
Toinen oli nimeltään muistaakseni 'Hajut' tai sinnepäin. Se kertoo pojasta joka sai synnyinlahjaksi koiran hajuaistin, ja eteni kuuluisaksi hajuvesitehtailijaksi.

Löydättekö näitä kirjoja kirjastosta?
Kiitos etukäteen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ensin mainitsemasi kirja on varmaan Tom McNabin kirjoittama kirja Flanaganin juoksu.

Seuraavasta kirjasta en ole aivan yhtä varma. Ainoa ehdotukseni on Patrick Süskindin kirja Parfyymi: erään murhaajan tarina.

Saatavuustiedot voitte tarkistaa HelMet-aineistohausta osoitteesta http://www.helmet.fi.