Olen lukenut, että Pitkänniemen sairaalan hautausmaalla sijaitseva Emil Nordstömin hautakivi olisi hautausmaan erikoisin hauta. Tuon henkilön sukunimen…

Kysytty

Olen lukenut, että Pitkänniemen sairaalan hautausmaalla sijaitseva Emil Nordstömin hautakivi olisi hautausmaan erikoisin hauta. Tuon henkilön sukunimen kirjoitin varmasti väärin mutta mikä hänen hautakivestään tekee niin erikoisen? Olen nähnyt siitä kuvan mutta asia ei selvinnyt minulle siitä.

Vastaus

Vastattu

Pitkäniemen hautausmaan "erikoisimmaksi" esikuntakapteeni Nordströmin hautakiven tehnee sen pannumyssyn mieleen tuova kulmikkuutta välttelevä muoto.

nordstrom.JPG (442×591) (ateistit.fi)