Olen lähdössä kesäasunnolle. Töölön kirjaston on suljettu. Mitä teen lainalle, joka erääntyy? Paljonko on lainasakko per pv?

Kysytty

Olen lähdössä kesäasunnolle. Töölön kirjaston on suljettu. Mitä teen lainalle, joka erääntyy? Paljonko on lainasakko per pv?

Vastaus

Vastattu

Aineiston laina-aikaa jatketaan automaattisesti. Kirjastosulun aikana ei kerry myöhästymismaksuja.