Otsikko
Olen ladannut kannettavaan windows pc Lasse Lehtinen Tannerista kirjan. Miten voin lukea lainaamami kirjaa mobiili Android laitteessa?

Kysytty

Olen ladannut kannettavaan windows pc Lasse Lehtinen Tannerista kirjan. Miten voin lukea lainaamami kirjaa mobiili Android laitteessa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos ei halua tai voi lukea lataamaansa e -kirjaa siinä PC-laitteessa, johon sen latasi, voi ladata e -kirjan tiedoston PC-koneelta vaikka sähköpostin liitetiedostona ja lähettää sähköpostin itselleen ja ottaa sitten tiedosto käyttöön Android -laitteella. Android -laitteella voit yrittää avata lukuohjelmalla tiedoston luettavaksi.

Ladatut tiedostot löytyvät PC -koneelta siitä kansiosta, johon ladatut tiedostot on asetettu tallentumaan.