Olen kysynyt ennenkin samantapaisesta, mutta minulla on uusi kysymys. Pidän Mary-Kate ja Ashley Olsenin elokuvista, mutta en oikein saa niitä mistään…

Kysytty

Hei! Olen kysynyt ennenkin samantapaisesta, mutta minulla on uusi kysymys. Pidän Mary-Kate ja Ashley Olsenin elokuvista, mutta en oikein saa niitä mistään. Viimekerralla sanoit että heidän elokuviaan on suomen muissa kirjastoissa. miten saisin lainaksi heidän elokuviaan jota en saa Helmet-kirjastosta? Voisiko mihinkään kirjastoon laittaa sellaista palautetta että hankkisivat niitä elokuvia enemmän? Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet -kirjastoissa löytyy Loma Bahamalla, oletko nähnyt jo sen? Toisissa kirjastoissa näkyy löytyvän ainakin seuraavia: KUIN KAKSI MARJAA : 3 : PERHEISTÄ PARHAIN 2006 dvd-levy Lahti+muut Lastu-kirjastot
KUIN KAKSI MARJAA : OSA 4 : HENGAILUA 2006 dvd-levy Lahti+muut Lastu-kirjastot Mikkeli:Savotta-kirjastot Lappeenranta
LONDON CATS: 2003 dvd-levy Lahti+muut Lastu-kirjastot Kouvola:Kyyti-kirjastot.
KUIN KAKSI MARJAA : OSA 3 : PERHEISTÄ PARHAIN 2006 dvd-levy Mikkeli:Savotta-kirjastot Lappeenranta
KUIN KAKSI MARJAA. [VIDEOTALLENNE] 4, HENGAILUA 2006 DVD Kokkola:Anders-kirjastot
LONDON CATS [VIDEOTALLENNE] DVD Kokkola:Anders-kirjastot
HOLIDAY IN THE SUN.

Voit jättää muualla olevista elokuvista kaukolainapyynnön käydessäsi kirjastossa tai täyttämällä nettilomakkeen täällä: http://www.espoo.fi/default.asp?path=1;28;11866;17273;17316

Hankintatoivomuksen voit jättää täällä: https://www.webropol.com/P.aspx?id=162676&cid=25286451