Otsikko
Olen kysellyt kirjakaupoista Mika Waltarin Felix onnellista englanniksi. Se on kuulemma käännetty, mutta sitä ei enää ole myynnissä. Onko kirjaa missään…

Kysytty

Olen kysellyt kirjakaupoista Mika Waltarin Felix onnellista englanniksi. Se on kuulemma käännetty, mutta sitä ei enää ole myynnissä. Onko kirjaa missään kirjastoissa tai saatavana jostakin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Feliks onnellinen" on käännetty englanniksi nimellä "The tongue of fire". Kirja ilmestyi Lontoossa Putnamin kustantamana v. 1959. Kääntäjä oli nimeltään Alan Blair.

Kirjaa on Pääkaupunkiseudun kirjastoissa saatavilla enää Pasilan kirjaston varastossa eli Helsingin keskusvarastossa. Se näyttää tällä hetkellä olevan hyllyssä.

Jos korttiisi on liitetty tunnusluku = pin-koodi, voit tehdä varauksen suoraan osoitteessa http://www.helmet.fi