Olen kuullut, että Leena Landerin teos Tummien perhosten koti olisi hyvin paljon samankaltainen kuin eräs muu teos. Tästä on kuulemma ollut vuosia sitten…

Kysytty

Olen kuullut, että Leena Landerin teos Tummien perhosten koti olisi hyvin paljon samankaltainen kuin eräs muu teos. Tästä on kuulemma ollut vuosia sitten puhetta. Onko asiassa perää? Jos on, mistähän teoksesta olisi kyse?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En ole löytänyt mitään viitettä tai artikkelia tästä aiheesta. Harjula-trilogian ensimmäinen osa, Tummien perhosten koti, oli Landerin läpimurtoromaani jota on käännetty monelle kielelle ja se on saanut runsaasti kiitosta.
Tummien perthiosten koti-fili saa ensi-iltanbsa 11.1.2008.