Olen kesän ja syksyn 2019 aikana kuullut radiosta useampaan kertaan ja kahtenakin sovituksena Mirjami Mäntymaan kauniin sävellyksen Agnus Dei - Rauha teille…

Kysytty

Olen kesän ja syksyn 2019 aikana kuullut radiosta useampaan kertaan ja kahtenakin sovituksena Mirjami Mäntymaan kauniin sävellyksen Agnus Dei - Rauha teille. Lisäksi minulla oli kirjastosta kaukolainassa äänite Elämän seppele : Pekka ja Mirjami Mäntymaan sävellyksiä, johon teos sisältyy. Olen haeskellut nuottia sävellykseen kirjastotietokannoista, mutta en ole löytänyt. Mistähän sen voisi löytää?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti teoksesta ei ole saatavilla julkaistua nuottia. Levy on julkaistu jo vuonna 2002, eikä levyn julkaisseesta yhtiöstä löydy tietoja.

https://viola.linneanet.fi/vwebv/searchBasic