Olen käyttänyt Helmet sivustojen "Omat tähdet" toimintoa arvostellessani lukemani teoksen, sekä n. 7 vuoden ajan muistilistanani lukemistani teoksista, sillä…

Kysytty

Olen käyttänyt Helmet sivustojen "Omat tähdet" toimintoa arvostellessani lukemani teoksen, sekä n. 7 vuoden ajan muistilistanani lukemistani teoksista, sillä sen toiminto on ollut mainio teosten nimien aakkosellisen järjestyksen takia. Minulle on ollut suurta apua kyseisestä toiminnosta halutessani varata teoksia, sillä olen kyseisestä toiminnosta voinut tarkistaa onko hakemani teos ollut aikaisemmin itselläni lainassa.
Onko toiminto lopetettu, vai onko ohjelmoinnissa häiriö tilanne?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Siirrymme tällä hetkellä (lokakuu 2015) HelMetissä vanhasta arvostelujärjestelmästä uuteen, eikä vanhoja arvosteluja ole vielä siirretty. Kaikkien arviointejen pitäisi kuitenkin siirtyä uuteen järjestelmään.

Uudessa järjestelmässä arvioinnit näkyvät kaikkien arvostelupalvelu Chilifreshiä käyttävien kirjastojen kesken.

Mikäli sinulla on lainaushistoria käytössä, voit tarkistaa lainaamasi teokset myös sieltä. Klikkaamalla teoksen nimi -otsikkoa saat lainasi aakkosjärjestykseen.