Olen innokas soturikissa fani ja osallistuin järjestämäänne soturikissa kerhoon Tikkurilan kirjastossa. Olisiko niitä tiedossa lisää? Tulisin mielelläni…

Kysytty

Hei!
Olen innokas soturikissa fani ja osallistuin järjestämäänne soturikissa kerhoon Tikkurilan kirjastossa. Olisiko niitä tiedossa lisää? Tulisin mielelläni uudestaan sellaiseen:). Kävisikö vaikka elo- syyskuussa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Mukava kuulla, että soturikissa kerho on ollut kiinnostava. Kerho jatkaa Tikkurilan kirjastossa syksyllä, tarkka aikataulu ei ole vielä tiedossa. Voit kysyä asiasta elokuun loppupuolella numerosta 0983923973.