Olen hukannut täysin 90-luvulla lukemani kirjasarjan (ainakin 2-3 osaa muistaakseni). Nuorten seikkailua, kirjojen nimet muistaakseni hassuja katujen nimiä. …

Kysytty

Olen hukannut täysin 90-luvulla lukemani kirjasarjan (ainakin 2-3 osaa muistaakseni). Nuorten seikkailua, kirjojen nimet muistaakseni hassuja katujen nimiä.

Tämä on nyt täysin hakuammuntaa vähäisillä muistoilla, mutta jäänyt mieleen kaivertamaan mikä kirja oli kyseessä.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä saattaisi olla Elina Aron kirjoittama sarja, joka kertoo Hattulan perheestä. Perheeseen kuuluvat isä, äiti, tyttö, poika, papukaija Mooses sekä lentävä huonekasvi.

Osien nimet ovat:

Kiemurakatu 3

Taikatempuntie 5

Kummituskäytävä 9

Kiinanlyhdynkuja 7

Pinjaportti 11

Ratsurinne 13