Olen hukannut erään kauniin tekstin. Se alkaa näin: "Vaella vakaasti melun ja kiireen keskellä ja muista mikä rauha hiljaisuuteen kätkeytyy... Tämä teksti on…

Kysytty

Olen hukannut erään kauniin tekstin. Se alkaa näin: "Vaella vakaasti melun ja kiireen keskellä ja muista mikä rauha hiljaisuuteen kätkeytyy...
Tämä teksti on joidenkin munkkien luostarin kätköistä löytynyt 'ohje'.
Olisin onnellinen, jos tämä tarina löytyisi kokonaisuudessaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ote vanhan Paavalin kirkon kätköistä löytyneestä käsikirjoituksesta vuodelta 1692 löytyy osoitteesta
http://users.utu.fi/tuiisa/wisdom/