Otsikko
Olen etsinyt tietoa talosta, joka on sijainnut Leppävaarassa ainakin vuonna 1926 ja sitä oli kutsuttu ryssän huvilaksi. En ole löytänyt siitä suoranaista…

Kysytty

Hei!

Olen etsinyt tietoa talosta, joka on sijainnut Leppävaarassa ainakin vuonna 1926 ja sitä oli kutsuttu ryssän huvilaksi. En ole löytänyt siitä suoranaista mainintaa, joitain mahdollisia kyllä, mutta joiden ei varmuudella voi tietää tarkoittavan kyseistä taloa.

Olisiko teillä neuvoa mistä voisin löytää mainintoja ko. talosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ehkä Espoon kaupunginmuseossa tiedetään asiasta jotakin. Kirjaston kokoelmista en löytänyt itse, mutta saattaa kannattaa katsoa joitain alla ollevan linkin kautta näkösälle tulevia kirjatietoja.
Itse katsoisin ensin ehkä seuraavia: Leppävaarakirja; Valtatien varrelta ; Albergasta Leppävaaraan ... ja muitakin.

Vielä kaupunginmuseon yhteystiedoista, ne löytyvät sivulta http://www.espoonkaupunginmuseo.fi/fi-FI