Otsikko
Olen etsinyt monesta teoksesta, mutten ole löytänyt, joten kyselisin apua koskien jokikarttaa, edes Suomen Kartastosta en löytänyt. Etsin siis karttaa jolle…

Kysytty

Hei. Olen etsinyt monesta teoksesta, mutten ole löytänyt, joten kyselisin apua koskien jokikarttaa, edes Suomen Kartastosta en löytänyt. Etsin siis karttaa jolle Suomen joet, mukaanlukien Tornionjoki ja sen Ruotsin puolinen uoma, olisi piirretty. Eli sellaista jossa jokiuomat olisi vain ihan normaalisti viivoina kartalle piirretty, mutta että kartalla ei olisi kaikkea muuta mahdollista, korkeintaan muita vesistöjä eli isoimmat järvet ja merialueet. Suurimmat Itämereen laskevat joetkin riittäisivät. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ääriviivakarttoja, joissa näkyy joet ja vesistöt, löytyy Suomen maantiedon oppikirjoista, esimerkiksi Koulun maantieto: Suomi.