Olen etsinyt määritelmää sanalle YHTEISTYÖ mutta Suomen kielitoimiston sivuilta löytyy vain maksullinen cd-sanakirja. Nykysuomen sanakirjasta vastaus löytynee…

Kysytty

Olen etsinyt määritelmää sanalle YHTEISTYÖ mutta Suomen kielitoimiston sivuilta löytyy vain maksullinen cd-sanakirja. Nykysuomen sanakirjasta vastaus löytynee nopeasti mutta en itse pääse käymään tänään kirjastossa. Mahdollisimman pikaisesta vastauksestanne kiittäen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

" Yhteistyö; kahden tai useamman henkilön, tahon tm. toiminta yhdessä jonkin päämäärän saavuttamaksi"
Nurmi, Timo, Uusi suomen kielen sanakirja, Gummerus, 1998.