Kuulin tämän kyseisen kappaleen tänään rädiosta ja kerkisin nauhottaa siitä ihan vähän kasetille ja se loppu menee näin: "Odotan aina kertaa seuraavaa, kun…

Kysytty

Kuulin tämän kyseisen kappaleen tänään rädiosta ja kerkisin nauhottaa siitä ihan vähän kasetille ja se loppu menee näin:
"Odotan aina kertaa seuraavaa, kun sinut nähdä saan. Ilman sua en pysty edes nukkumaan.
En voi sua unohtaa. Odotan aina kertaa seuraavaa, kun sinut nähdä saan. Ilman sua en pysty edes nukkumaan."

Haluaisin tietää kuka sen esittää, kappaleen nimen ja miltä heidän levyltään se mahtaa löytyä mutta ei haittaa vaikka ette tiedä miltä levyltä se löytyy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappaleen nimi on En voi sua unohtaa ja sen esittää yhtye nimeltä Nonstop.
Se on julkaistu vuonna 2000 cd-singlenä ja yhtyeen cd-levyllä Pop-direktiivi.