Olen etsinyt Lena Andersonin Maijan oma kasvimaa kirjaa, täällä se on lainattavissa mutta haluaisin ostaa sen omaksi, osaatko auttaa?

Kysytty

Olen etsinyt Lena Andersonin Maijan oma kasvimaa kirjaa, täällä se on lainattavissa mutta haluaisin ostaa sen omaksi, osaatko auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja näyttää jonkin verran liikkuneen verkkodivareissa, mutta löytämäni kaksi osumaa oli jo myyty. Kannattaa seurata esimerkiksi antikvaaristen kirjakauppojen yhteistä sivustoa https://www.antikvaari.fi. Sinne voi myös jättää oman toiveen, johon kauppiaat sitten vastaavat, kun seuraavan kerran joku kirjaa tarjoaa. Toinen vaihtoehto ovat tietenkin verkon huutokaupat, mutta ne ovat paljon sattumanvaraisempia.

Heikki Poroila