Olen etsinyt lehtiartikkeleita Hovimäki-sarjan näyttelijöistä Tapani Kalliomäestä ja Nina Hukkisesta. Mistä lehdistä voisi löytää heidän haastattelujaan?

Kysytty

Olen etsinyt lehtiartikkeleita Hovimäki-sarjan näyttelijöistä Tapani Kalliomäestä ja Nina Hukkisesta. Mistä lehdistä voisi löytää heidän haastattelujaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Käytössämme olevasta Aleksi-tietokannasta löytyi yksi lehtiartikkeli Nina Hukkisesta ja Tapani Kalliomäestä: Tuppurainen, Marjaleena: Hovimäki sarja alkaa TV 2:ssa 10 maaliskuuta, Ninan ja Tapanin sukellus historiaan. ANNA 1999 numero 10, sivut 36-38. Tämä lehti on Lahden kaupunginkirjaston varastossa ja sen saa kotilainaksi. Helsingin sanomien arkiston tietokannasta löytyneet lehtiartikkelit olivat kaikki teatteriarvosteluja näytelmistä, joissa Nina Hukkinen ja Tapani Kalliomäki
ovat olleet mukana.