Otsikko
Olen etsinyt laulua jota lapsena kuuntelin mutten muista laulun nimeä enkä esittäjää, muistaisko joku muu? Sanat meni jotenkin seuraavanlaisesti: tiedäthän…

Kysytty

Olen etsinyt laulua jota lapsena kuuntelin mutten muista laulun nimeä enkä esittäjää, muistaisko joku muu? Sanat meni jotenkin seuraavanlaisesti: tiedäthän että kallisarvoinen ja tärkeä oot tässä nyt oot rakastettu ainutkertainen sä sellaisena kuin oot syntynyt vain sinä sovit omaan persoonaan...

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme löytäneet laulua. Ehkä joku lukijoistamme tunnistaa sen?