Otsikko
Olen etsikellyt omin päin sellaista julkaisua kuin The Official Football Association and England Yearbook, enkä ole onnistunut sitä löytämään ainakaan…

Kysytty

Olen etsikellyt omin päin sellaista julkaisua kuin The Official Football Association and England Yearbook, enkä ole onnistunut sitä löytämään ainakaan yliopistokirjastoista, joten onko semmoista saatavilla missään ja jos on niin mistä vuodesta alkaen ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yhdistelmähaulla football ja yearbook maakuntakirjastojen yhteisluettelosta Mandasta löytyy kysymääsi nimekettä vuodelta 93/94, Rothmans football yearbook 83-, The European football yearbook 88-, The official football league yearbook 87-. Näitä löytyi esim. Lahdesta ja Tampereelta. Kaukolainapyynnön voit jättää omaan kirjastoosi.