Olen antropologiaa opiskellut, maita, kulttuureja rakastava jousimies. (Ehkä horoskooppi antaa kirjasuosituksia) En tykkää lukea juurikaan. Etsin kuitenkin…

Kysytty

Olen antropologiaa opiskellut, maita, kulttuureja rakastava jousimies. (Ehkä horoskooppi antaa kirjasuosituksia)
En tykkää lukea juurikaan. Etsin kuitenkin jotain hyvää, hauskaa, kevyttä mutta myös syvällistäkin luettavaa, jota sopii lukea päivittäin. Jokaei vaadi raskasta ajattelua tai pohdintaa.
Mitä suosittelet? Kielina ok suomi, englanti, saksa, ruotsi.

Vastaus

Vastattu

Kirjasampo-verkkopalveluun on koottu kirjahyllyjä eri aiheista. Huumori-kirjahyllyssä on useita, vähän eriaiheisia hyllyjä, joista voisi löytyä sinulle kiinnostavaa luettavaa:

https://www.kirjasampo.fi/fi/genre/huumori

Yksi kirjahyllystäkin löytyvä kirjailija on Sinikka Nopola, jonka novellit ovat  toiveittesi mukaisia, vaikkakaan horoskooppimerkkiä ei ehkä ole otettu huomioon. Alla linkki hänen Helmet-kirjastoista löytyvien kirjojensa luetteloon:

https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Ssinikka%20nopola%20novelli…