Olemme tekemässä koostetta Timo Aarnialan tuotannosta! Tiedossani on, että Kirjastolehti 3/82 sisältää jotakin... Voinko saada kyseisen lehden Timoa koskevan…

Kysytty

Olemme tekemässä koostetta Timo Aarnialan tuotannosta!
Tiedossani on, että Kirjastolehti 3/82 sisältää jotakin...
Voinko saada kyseisen lehden Timoa koskevan sisällön vaikka sähköpostitse.
Onko mahdollista että hänen tuotantoaan piirroksia ,kirjoituksia tai juttua hänestä olisi muissakin numeroissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Aleksi-tietokannasta, joka on myös internetissä vapasti käytettävissä osoitteessa http://aleksi.btj.fi/index.asp?, löytyy asiasanalla "aarniala timo" 20 artikkeliviitettä. Joukossa on myös Aarianlan omia kirjoituksia. Tässä viiteluettelo:

Timonen, Lauri Muistoja Timo Aarnialasta julkaisussa: Filmihullu 2010: 2, 34-36 2010

Hänninen, Ville Vallankumous kulttuuriin : puupiirrossarjakuvat puhuivat jo 1920-30-luvuilla pasifismin ja poliittisten muutosten puolesta julkaisussa: Kulttuurivihkot 37(2009): 3, 40-41 2009

Hänninen, Ville Laitakaupungin valot julkaisussa: Parnasso 59(2009): 3, 18-20 2009

Kataisto, Vesa Kuolemantanssin elävöittäjä : Timo Aarniala 1945-2010
julkaisussa: Sarjainfo 2009: 4, 49 2009

Timonen, Lauri "Go to work, boys!" : John Huston Suomessa julkaisussa: Filmihullu 2006: 6, 42-43 2006

Römpötti, Harri [Kirja-arvostelu] julkaisussa: Helsingin sanomat 2006-10-19 2006

Sundström, Hans Fransk film och sorgsmodets toner julkaisussa: Hufvudstadsbladet 2006-01-09 2006

Lindfors, Jukka Mies joka piirsi rockin Suomeen julkaisussa: Rytmi 2006: 3, 38-46 2006

Liljeroos, Mats Filmmusik á la russe julkaisussa: Hufvudstadsbladet 2005-01-08 2005

Karjalainen, Jussi Timo Aarniala palkittiin Sarjakuvaseuran Puupäähatulla : Timo Aarniala tunnetaan undergroundin ja rockin merkkitekojen kuvittajana julkaisussa: Helsingin sanomat 2004-04-16 2004

Hänninen, Ville Puupäähattu Timo Aarnialalle julkaisussa: Sarjainfo 2004: 1, 35 2004

Aarniala, Timo Coenin veljekset julkaisussa: Filmihullu 1999: 2, 4-8 1999

Karjalainen, Jussi [Taidearvostelu] julkaisussa: Helsingin sanomat 1999-04-08 1999

Karisalmi, Antti [Kirja-arvostelu] julkaisussa: Rumba 1999: 2, 6 1999

Jokinen, Heikki Ruuduista ja ruutujen väleistä julkaisussa: Taide 1999: 1, 16-18, 69 1999

Sonninen, Lotta Populaarin piirtäjä : uuden suomalaisen sarjakuvan isä Timo Aarniala on low tech -mies: hän piirtää kulttuurista kumpuavat kuvansa rakkaudella käsin julkaisussa: Aamulehti 1998-11-08 1998

Karjalinen, Jussi Rock levyjen ja kirjojen kansiin : kuvittaja Timo Aarniala valmistelee näyttelyä, jossa soittaa bändejä SE-yhtyeestä Nurmioon julkaisussa: Helsingin sanomat 1998-11-06 1998

Aarniala, Timo Akira
julkaisussa: Taide 36(1996): 4, 50-51 1996

Aarniala, Timo Anita Brenner
julkaisussa: Kulttuurivihkot 11(1983): 2, 9-12 1983

Aarniala, Timo Rock & roll : eläimen muodonmuutos julkaisussa: Aloha 1982: 2, 12-19

Lisäksi Arto-artikkelitietokannan mukaan löytyy yksi Kirjastolehden artikkeli: Aarniala, Timo: Visuaalinen kieli. Julkaisussa Kirjastolehti. 75(1982) : 3, s. 124-126.

Helsingin kaupunginkirjaston aikakaus- ja sanomalehtien sijainti- ja säilytystiedot löytyvät HelMet-tietokannasta http://www.helmet.fi/ lehden nimellä. Kaikki kirjastot eivät säilytä lehtien vanhoja numeroita.

Vanhat lehdet löytyvät Pasilan pääkirjaston (Rautatieläisenkatu 8, sisäänkäynti Kellosilta 9) keskusvarastosta. Myös Kirjastolehti löytyy sieltä kokonaisuudessaan. Lehtiä ei lainata, mutta artikkeleista voi paikan päällä ottaa kopioita. Pasilan pääkirjaston lehtialueen puhelinnumero on 09-31085426

Tässä vielä linkki Pasilan kirjaston varastolehtiluetteloon http://www.lib.hel.fi/File/088b03f2-ac57-4f50-aae2-adf96f0e0daf/Varasto…

Valitettavasti emme voi lähettää artikkeleita sähköpostitse.

Myös Helmet-aineistotietokannasta löytyy 26 kirjaviitettä hakusanoilla timo aarniala

http://www.helmet.fi/search~S9*fin/?searchtype=X&searcharg=aarniala+tim…