Minulla on postikortti, jossa on kuvattuna taiteilija Petra Heikkilän maalaus "Ollaan kuulolla" vuodelta 2005. Mistä saisin selvitettyä, onko teos…

Kysytty

Minulla on postikortti, jossa on kuvattuna taiteilija Petra Heikkilän maalaus "Ollaan kuulolla" vuodelta 2005. Mistä saisin selvitettyä, onko teos mahdollisesti ostettavissa ja mihin hintaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Petra Heikkilä on nykyään Tampereella asuva kuvataiteilija. Hänen yhteystietonsa löytyvät tammelantaiteilijat.net-sivustolta:

http://www.tammelantaiteilijat.net/index.php?kuka=Heikkil%E4,%20Petra