Otsikko
Olemme mieheni kanssa jälleen matkalla Kreikkaan. Mitä uusia (tai vanhoja) Kreikasta kertovia tai sinne sijoittuvia kirjoja suosittelisit? Matkalla on kiva…

Kysytty

Olemme mieheni kanssa jälleen matkalla Kreikkaan. Mitä uusia (tai vanhoja) Kreikasta kertovia tai sinne sijoittuvia kirjoja suosittelisit? Matkalla on kiva lukea jotakin samaan kulttuuriin tai paikkaan sijoittuvia teoksia.