Otsikko
Nyt tulee vaikea kysymys - luulisin! Kyse on 22.1.1994 radion päivän mietelauseesta. Minulla on tällainen muistiinpano: "Vasta on ihminen ihmiseksi tullut kun…

Kysytty

Nyt tulee vaikea kysymys - luulisin! Kyse on 22.1.1994 radion päivän mietelauseesta. Minulla on tällainen muistiinpano: "Vasta on ihminen ihmiseksi tullut kun hän kantaa surun tyhjää leiliä". Kenen tekstiä tämä on, mistä yhteydestä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaikea oli kysymys, ainakaan vielä kukaan ei ole mietelausetta tunnistanut. Kirjastossa on kaksi kokoelmaa kello 12:n mietelauseita, mutta ne ovat 1980-luvulta. Olen lähettänyt kysymyksesi kirjastojen yhteiselle tietopalvelun sähköpostilistalle, ja jos sitä kautta asia selviää, lähetän sinulle tiedon.