Nyt on Norjan ampumistapauksen takia annettu suositus yleiseen suruliputukseen. Oopperajuhlien aikaan Savonlinnassa on juhlaliputus eli saloissa on…

Kysytty

Nyt on Norjan ampumistapauksen takia annettu suositus yleiseen suruliputukseen. Oopperajuhlien aikaan Savonlinnassa on juhlaliputus eli saloissa on vierailevien maiden lipu Suomen lippujen lisäksi. Nostetaanko liiput tässä tapauksessa puolotankoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedustelkaa asiaa sisäasiainministeriöstä.