Nyt äidin kuoleman jälkeen teen perukirjaa ja tarvitsen liitteeksi ensin kuolleen puolison perukirjan. Isä kuoli 1981 eikä äidin jäämistöstä löydy isän…

Kysytty

Nyt äidin kuoleman jälkeen teen perukirjaa ja tarvitsen liitteeksi ensin kuolleen puolison perukirjan.
Isä kuoli 1981 eikä äidin jäämistöstä löydy isän perukirjaa.
Mistä sen voisi tilata?

Vastaus

Vastattu

Vantaalaisia perukirjoja, jotka on laadittu vuosien 1966-1994 välillä, säilytetään Vantaan käräjäoikeuden tiloissa. Tämän vuoden alussa käräjäoikeudet yhdistyivät Itä-Uudenmaan käräjäoikeudeksi, josta siis Vantaa on yksi osa. Kopioita perukirjasta voi tilata sähköisellä lomakkeella osoitteesta ita-uusimaa.ko@oikeus.fi  Lomake on syytä täyttää mahdollisimman huolellisesti, myös perukirjan tilaajan osalta, sillä kyseessä on käyttörajoitettua aineistoa.

Lähde:

Itä-Uudenmaan käräjäoikeus Vantaan kanslia