Otsikko
Nuoruuden runot. Ystäväni on säilyttänyt runoja, jotka olen itse nuorena kirjoittanut ja osa änelle lähettämistäni runoista on uskoakseni muiden runoilijoiden…

Kysytty

Nuoruuden runot.
Ystäväni on säilyttänyt runoja, jotka olen itse nuorena kirjoittanut ja osa änelle lähettämistäni runoista on uskoakseni muiden runoilijoiden kirjoittamia. Onko ohjelmaa, jonka kautta voin erottaa omat runoni muiden kirjoittamista?Googlen kautta en ole saanut apua.

Vastaus

Vastattu

Hei,

netissä on paljon ohjelmia, jotka tarkastavat plagioitua tekstiä. Osa niistä on maksullisia, osa ilmaisia. Tässä muutama esimerkki:

Scribbr:

Scribbr Plagioinnin Tarkistus

Smodin:

Tarkista, ettei tekstissä ole plagiointia (smodin.io)

Luettelo ilmaisista ja maksullisista työkaluista:

7 parasta plagioinnin tarkistustyökalua opiskelijoille [ilmainen ja maksullinen] (googiehost.com)